Dag 18, 24 juni. Relaxte tussendag.

24 juni 2017 - Bicknell, Utah, Verenigde Staten

Vanochtend hebben we het rustig aan gedaan. Nadat iedereen wakker was geworden zijn we gaan ontbijten in het restaurant welke bij het motel hoorde. Ik heb heerlije pancakes op en Jolanda en Merel hebben scrambled eggs met ham op en Jasper had 2 hardgekookte eitjes en eigen glutenvtij brood. Na het ontbijt auto ingeladen, Jasper en Merel nog wat gekocht in de giftshop en we zijn weer vertrokken voor een nieuwe dag in Amerika. Aangezien we nog steeds dichtbij Bryce Canyon zaten en het zicht nu wel goed was hebben we besloten om nogmaals terug te gaan naar de canyon. In de canyon naar de laatste parkeerplaats gereden en hier genoten van de vergezichten welke nu zeer mooi waren. Hierna zijn we de canyon weer uitgereden en zijn we op weg gegaan naar Bicknell waar ons volgende hotel staat. We hoefde vandaag niet veel te navigeren, we konden gewoon highway 12 volgen. Om een uur of 3 begonnen we toch wat honger te krijgen en zijn we ergens in nowhere land gestopt en zijn we maar gaan picknicken. Toen we er net zaten sprongen er ineens op een meter of 50 van ons vandaan 3 herten het bos in, ze waren waarschijnlijk geschrokken van ons. Het inchecken voor het hotel hebben we volgens Jasper gedaan bij de schoonmoeder van Shrek :), die behalve een motel ook nog een ouderwetse videotheek beheerde. Na inchecken op internet op zoek gegaan naar een glutenvrij restaurant maar niets kunnen vinden. Zelfs een supermarkt was er niet te bekennen in dit plaatsje. In een plaatsje verder op wel een supermarkt gevonden waar we voor Jasper een magnetronmaaltijd, glutenvrij, gevonden hebben en voor ons zelf hebben we een pizza gekocht bij een pizzeria vlakbij het hotel. Na het eten hebben we nog een potje gekaart en zijn hierna naar onze eigen kamer gegaan en heb ik deze blog geschreven. Vandaag was dus eigenlijk een rustige dag waarbij we wel weer veel mooi natuurschoon gezien hebben. Ook de temperatuur laat zich nu van de betere kant zien, vandaag is het maximaal 32°C geweest en vanavond nadat we buiten gegeten hadden zijn we zelfs naar binnen gegaan omdat het buiten te fris werd om zo in je t-shirt + korte broek buiten te zitten.

1. Jasper:
    25 juni 2017
    Het was niet de schoonmoeder van Shrek. Maar juist de zus van Shrek :')
    De schoonmoeder is gewoon een normaal mens en dat vrouwke was alles behalve dat..