Dag 24, 30 juni. Bye bye USA, we love you

30 juni 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vannacht heerlijk geslapen in een ontzettend mooie hotelkamer. Wat is het goed en fijn om zo onze reis te eindigen. Vanochtend heerlijk rustig aan gedaan en om iets over 10 uur zijn we gaan rijden richting vliegveld van Los Angeles. We hebben tijd zat want hoeven pas om 13:50 op vliegveld te zijn, dat gaan we dus niet redden omdat er aardig wat files rond Los Angeles staan. Zijn er uiteindelijk om 14:10, is nog ruim op tijd want vlucht blijkt al een half uur vertraagd te zijn.
Hier gaat de once in a lifetime trip welke we de afgelopen 3,5 week hebben beleefd eindigen.
Lezers van deze blog bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben en misschien tot ziens.
Amerika je was fantastisch!!!!

1. Monique:
    1 juli 2017
    We hebben zeker genoten van jullie verslagen. Dank dat we mee mochten lezen. Het was fijn om op deze manier weer even terug te zijn in het land waar we lang geleden 4 jaar mochten wonen en toen ook veel gereisd hebben. Voor ons geldt nog steeds als we de kans kregen gaan we zo weer, maar ook voor ons was het 'once in your lifetime'.