Dag 7, 13 juni. Sterren spotten

13 juni 2017 - Redondo Beach, California, Verenigde Staten

Vanochtend weer vroeg wakker geworden ondanks dat we toch pas om 12 uur naar bed gingen. Tijdsverschil van +3 uur moeten we nog verwerken. Gisterenavond in het donker niet iets van een supermarktje kunnen zien toen we aankwamen dus deze morgen maar ontbijten in hotel. Voor Jasper hadden ze ook glutenvrij brood, wat volgens hem zeer lekker was. Jasper en ik hebben een american breakfast genomen, Jolanda een yoghurt en Merel heerlijke pancakes. Was een geslaagd ontbijt, hebben zelfs al afgesproken om dit morgenochtend nogmaals te doen. Hierna zijn we naar Los Angeles gereden, na 1 week openbaar vervoer was ik vergeten wat file rijden is. 6 rijbanen dik reden we naar Los Angeles. In Los Angeles zijn we naar het observatorium gereden om zo een goed overzicht te krijgen van de grote van los Angeles en van hieruit hadden we ook een goed zicht op de witte Hollywood letters.
Hierna naar Hollywood boulevard om naar de tegels van de sterren te kijken op de walk of fame. Nog een ritje door Beverly hills genomen en via een supermarkt, om de nodige versnapperingen voor in de auto bij ons te hebben, terug naar het hotel. Toch hebben we vandaag ook weer een kleine 10 km gelopen.
Morgen gaat onze roadtrip beginnen en bij deze sluiten we dus de city trips in de 3 grote steden van Amerika af.

1. Rian:
    14 juni 2017
    Zooooo, wat een vette auto.
    En een boeiend reisverslag, heel erg leuk om zo op de hoogte te blijven.
    Nog veel plezier
  2. Jolanda verschuren:
    14 juni 2017
    Idd wat een gave auto en leuk om zo op de hoogte te worden gehouden, net of we er een beetje bij zijn