Dag 6, 12 juni. From east to west

12 juni 2017 - Redondo Beach, California, Verenigde Staten

Vandaag hebben we de laatste grote verplaatsingsdag. We vliegen van Washington naar Los Angeles, vliegtijd is om 17:35 uur. Hebben dus nagenoeg nog een hele dag om Washington verkennen. Maar het is nog warmer dan gisteren, vandaag tikken we de 35 graden aan en na het vele lopen gisteren (14 km) willen we het vandaag rustiger aan doen. Maar tijdens het kopen van het ontbijt in het winkeltje gaat ineens het brandalarm af. Betalen gewoon ontbijt en gaan met lift naar boven, deze werkt dus nog gewoon tijdens een brandalarm!! Boven op de 10e verdieping is niets te horen alleen zien we even later toch ineens de brandweer aan komen rijden. Is het dan toch erger dan we denken? Gelukkig rijdt brandweer binnen een paar minuten weer weg. Na ontbijt koffers inpakken en uitchecken. We hebben het idee opgevat om even met de metro naar het pentagon te gaan en daar rond te kijken. Hadden we eigenlijk niet hoeven te doen. Er is niets te zien en je mag er geen foto's nemen, snel de metro weer in en op naar de dierentuin. Hebben tot iets over 2 uur in dierentuin rondgelopen, hebben ook nog panda's gezien. Hierna terug naar hotel om koffer op te halen en op naar vliegveld voor onze vlucht. Ondanks dat we een rustige dag in gedachten hadden hebben we toch weer iets meer als 12 km gelopen. Goede vlucht gehad, auto opgehaald. Zal morgen een foto van de auto plaatsen, het was nu te donker. Naar het hotel gereden en net even lekker gedoucht. Bij onze reis vandaag hebben we weer 3 tijdzones overbrugd, dus verschil met Nederland is nu opgelopen naar 9 uur. Bij ons is het nu bijna 00.00 uur en bij jullie is het al 09.00 uur on de ochtend.
Gaan nu maar even slapen en morgen LA verkennen

1. Jolanda verschuren:
    13 juni 2017
    Volgens mij hoef je niet perse naar Amerika om panda's te bekijken , er zijn er hier ook aan gekomen haha