Dag 4, 10 juni. Bye bye NYC, hello DC

10 juni 2017 - Washington D.C., Verenigde Staten

Vandaag een reisdag, we gaan verkassen van New York naar Washington DC. Hiervoor gaan we met de Amtrack trein vanaf Pennsylvania station, vertrektijd 09:46. Betekent dus vroeg uit de veren om alles in te pakken en te ontbijten voor we weggaan. Om kwart over 8 checken we uit om dan voor de laatste keer met de subway mee te gaan. Komen om 09:15 aan op Penn station, ruim op tijd. Zeker als we zien dat trein een half uur vertraging heeft, wat oploopt tot 2 uur. Met een gangetje van 120 mile denderen we naar Washington, buiten is het iets meer dan 30 graden, binnen staat de temperatuur op vriezen dus vesten aan en omslagdoeken over de benen om het toch wat warm te krijgen (ben ik blij dat ik een lange broek aan heb :)). Na iets meer dan drie uur komen we aan in Washington en gaan direct door naar hotel om koffers weg te brengen. Aangezien het buiten erg warm was en dit hotel een buiten zwembad met ligstoelen heeft, hebben wij maar besloten om even lekker een uurtje te gaan zwemmen. Voor het avondeten hoeven wij dit keer ook niet ver te zoeken want dit hotel heeft ook veel keus voor glutenvrij op de menukaart staan. Morgen een drukke dag (kijken of we op de koffie kunnen bij Trump).

1. Jolanda verschuren:
    11 juni 2017
    Ben benieuwd of je wel koffie krijg dan en de dames thee?