Dag 0, 6 Juni

6 juni 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Ja u leest het goed, onze reis begint niet zoals gewoonlijk op dag 1 maar op dag 0. Morgenochtend om 09.25 vliegen wij naar New York en om morgenochtend niet te vroeg op te moeten staan zijn wij vanavond al vertrokken richting Amsterdam.
Wij overnachten deze nacht in het van der Valk hotel vlakbij Schiphol. Ook onze auto mag hier de komende 3,5 weken vakantie vieren :)

Afgelopen dagen langzaam toegewerkt naar deze dag. We, lees Jolanda, heeft gewassen, gestreken en hierna is alles wat wij denken nodig te hebben de koffer in gegaan. Ik snap nog steeds niet het nut van strijken voordat je op vakantie gaat want zodra ik spullen in de koffer stop zijn ze al weer gekreukeld en anders gevouwen dan ze waren :).
Maar goed de koffers zitten vol, zijn vandaag nog even langs de kapper gegaan en zitten nu met zijn vieren de vakantie alvast in te drinken.

Wij gaan proberen om elke dag een stukje op deze blog te schrijven zodat jullie op de hoogte blijvenvan de hopelijk leuke reis welke wij gaan maken.

1. Monique:
    6 juni 2017
    Goede reis morgen. Ik ga jullie met aandacht en een beetje gevoel van jaloezie volgen.
  2. Jasper:
    6 juni 2017
    Hop hop holladiejeeeee! Lalalalalalaaaa wij gaan op vakantie lalalalalalalaaaaa
  3. Eveline:
    6 juni 2017
    Hele fijne vakantie..geniet ervan samen..doen wij dat hier met jullie verhalen!
  4. Rian:
    Goeie vlucht!