Dag 14, 20 juni. Hot hot and hot....

20 juni 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag na heerlijk geslapen te hebben in dit hotel op de 19e verdieping hebben we gegeten in roxy's dinner hier in het hotel. Wel vreemd dat je de liften uit stapt en dan via het casino, waar mensen al of nog steeds zitten te gokken, naar je ontbijt toe loopt. Roxy's is net zo ingericht als de dinner van de tv-serie taxi van vroeger. Hierna zijn we met de Deuce bus, en niet de deuzen in de bus :), een eind de strip afgereden. Vandaag gaan Jasper en ik naar de gun garage om met 9 verschillende wapens te schieten. Dit is iets wat Jasper al een hele tijd wilt doen en waar hij sinds we de reis naar Amerika geboekt hebben over gepraat heeft. Na het busritje moeten we nog een 15 tal minuten lopen. Maar wat is het al warm, het is dan pas 10 uur en de temperatuur tikt de 40 al aan. In de gun garage onze groupon bon ingeleverd en na de safety briefing mochten we naar de schietbanen. Het was erg leuk om na bijna 34 jaar weer eens met machine geweren te schieten. Jasper vond het ook zeer leuk, het was wel zwaarder dan hij verwacht had en na afloop had hij wel een zere schouder van de terugslagen. Hierna zouden we met het busje van gun garage terug gebracht worden naar ons hotel maar de bus was net weg. Men heeft toen een uber voor ons geregeld. Temperatuur was inmiddels al gestegen naar 44°C. Nadat we ingestapt zijn en we 50 meter aan het rijden zijn springt bij de auto het benzine lampje aan. Man rijdt direct naar benzine pomp, zet voorramen open en airco + auto uit en loopt shop in. Zo zitten wij een minuut of 5 als zwetende otters in deze auto. Hierna komt de man naar buiten en gaat wel voor 5,50 dollar tanken is iets meer als 6 liter. Hierna brengt de man ons met een vreemde rijstijl naar ons hotel. Hierna geluncht in het hotel en zijn we weer met de bus terug gegaan naar de strip en hebben we in het venetian hotel gekeken waar van binnen heuse gondels rondvaren a la in Venetië en ook de grbouwen hier binnen zijn na gemaakt. Buiten gekomen vonden wij het eigenlijk alle 4 veel te warm om de strip verder af te lopen en af en toe een hotel te bezoeken dat we besloten hebben de airco van ons hotel op te zoeken.
Vanavond heeft Jasper het Brooklyn Bowl Las Vegas uitgezocht om te gaan eten. Hier kregen we echte Amerikaanse porties wat gelijk inhoudt dat niemand zijn bord leeg had maar het was erg lekker.
Hierna zijn we naar de fonteinshow van het Bellagio hotel wezen kijken. Deze show is gelukkig elk kwartier want toen wij er aan kwamen was de show natuurlijk net klaar. Even 11 minuten gewacht en toen de show van iets meer dan 3 minuten gezien. Was erg mooi. Het is nu 11 uur als we terug naar hotel rijden en buiten is het nog steeds 40°C. Het blijft maar heet hier. Jasper en ik gaan nog een gokje wagen alvorens we gaan slapen.